Monday, May 5, 2014

Assalamulaikum blog.
Lamenye tak bukak dan update. rindu. alang-alang takdee keje kat ofis harini so teringin laa nak update blog ni. hihihi. Dah hampir 2 tahun aku habis belajar. Bertatih untuk hadap hidup baru. Banyak sedih, gembira.
Ok first nak cerita pasal carier. Cewahh..

Alhamdulillah tak sampai setahun aku graduate aku dapat offer jadi Setiausaha dekat satu badan berkanun. Banyak lah yang aku belajar kat sini. Antaranya macam mana nak hadap staff untuk mintak report, amik minutes, buat memo etc.. Banyak dugaan berat aku hadap selama jadi PA ni. Tak semudah yang orang sangka. Tapi so far aku suke je keje sini. sebab banyak lah jugak benda aku join. hehehe. antaranya

                                                   


Program berkayak di Langkawi

                                                        Program team building


Dan untuk kasi best cite aku ade jugak pergi bercuti dengan family ke Gunung Bromo. Paling best sebab panjat gunung dengan menaiki kuda. Wahhh kuda ku lari gagah beranii. Dengan cuaca yang sejuk sampai ke tulang hitam.



So that all for today okay. Esok banyak lagi cerita nak share. Tengah kerah idea. Byeeee :*
mari sini sekejap :)

No comments:

Post a Comment