Monday, May 5, 2014

illiyin sayangg

salam.... hehehe
ok pagi ni semangat nak menulis sbb boss takde. Ok mane nak mule ye? Oh ya.. dalam hidup kita ni mesti kita ada kawan kan? ada kawan masa kecik3 bila besar dah tak jumpa. ada kawaan masa belajar bila dah habis jarang la nak ada waktu untuk jumpa. Tapi ni cerita pasal kawan remaja aku. haaaa cliche sgt bunyi.. hihi
Btw bukan lah kategori kawan die ni, dia dah kategori sahabat. ok nak best lagi dah macam adik beradik :)
Aku tulis entry ni pun sebab nak cakap betapa aku hargai dia sebagai seorang sahabat.
Hampir 6 tahun kitorang kenal. Tapi banyak masa habis pergi makan je . haha.
Dia yang bagi sokongan padu masa aku kena tinggal, bagi aku semangat tak pernah putus. Siap emo kalau aku tak cerita masalah dekat dia.
                                       




But now, dia bukan lah sepenuhnya milikku lagi. hahaha. Baru je kahwin dia. Memang lah sedih bila kita dah terbiasa bila2 boleh call kacau ajak jumpa, ajak cerita. Tapi sekarang dah ada batas. Hmm alaa as long as dia bahagia aku pun tumpang sekaki dua jugak. heee. Be a good wife to your husband yingg. Semoga allah merahmati hubungan korang berdua hingga syurga :')   .

p/s
Kau jgn nak ketawa mengilai lagi, dah jadi bini orang kauuu. hahaha.
enjoiceee

           



mari sini sekejap :)

No comments:

Post a Comment