Monday, April 20, 2015

Hidup ini.....

Assalamualaikumm...

Kebelakangan ni memang malas je rase nak update blog. Kononnya haritu aku nak update entri pasal aku bercuti kat Perak.

Malangnyaaa.. terasa sepi... hehehehe. aku dah siap upload gambar kot, tiba nak taip jari aku jadi beku. Apeke heiii laahh..

Baru-baru ni aku dilantik untuk jadi secretariat untuk seminar Ofis aku. Penat dia toksah nak cite, malam mengigau meracau, berdengkur tak menahan *mengorok org jawa kate. ehehe.

So bila dah balik rumah, penat rasa nak terseret dah muka ni atas mozek. Tapi aku bertahan.. Malangnya aku ada satu tabiat yang tak berapa aku sendiri nak berkenan. Aku jadi sensetif gila dengan pergerakan objek atau bahasa kasarnya bersepah. Eh betol ke? ahahha

Sementara rumah yang aku bakal duduki masih dalam renovation, jadi aku duduk sementara dengan family aku. PAdahal selama ni aku okey je kalau barang bersepah terutamanya mainan, sebab anak2 buah aku gemar betol nyepahkan mainan. Tapi kali ni semacam je rasa. Rasa sejuk2 kepala, pening2 berpeluh2 wehhh. Bila aku nampak je mainan teros aku capai laju2, pastu amik penyapu, sapu laju2.

Satu lagi, kadang2 suami kita ni lepas pakai odorono ehehe, dia letak je depan cermin meja solek yang sepatonya odorono tu kedudukannya adalah dibelakang cermin solek. Tapi aku teibe rasa darah suppp tersirap teros laju2 letak balik elok2 odorono tu ke tempat asal. Cara lipatan bju pun aku takleh terima kalau org lain buat selain aku. haihhh

Ahhh semua benda lah aku rasa tak kena je sekarang ni. Dan aku boleh bertukar jadi MONSTER bila aku rasa tak puas hati dengan kedudukan sesuatu barang, Otak aku jadi sempittttt dan ini membuatkan aku STRESS!! hahahaha

Adakah ini suatu penyakit? sebelum ni tak de pun. Oh and btw aku boleh ternampak kekotoran dekat baju seseorang yang 10 kaki jauh dari aku. Dah kenapa?? hurmm

Sekian!




mari sini sekejap :)

6 comments:

  1. alaa janganla gitu.. mari2 cari mood bercerita..
    nak tahu cerita jalan2 ke perak tu =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheehehe nanti kite cite tao awa... tungguuuu.. hehe

      Delete
  2. jgn la cmtu..nti diri sendiri stress tak memasal...huhhuh
    http://nuruleimanhikmah.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhuhu tulah tengah cuba untuk kawal . ehehe

      Delete
  3. Jangan stress2 sis. Jom singgal blog saya :)

    ReplyDelete